PC-01 Lviv

It is currently 28 Apr 2024, 01:16

Forum Games WEB Tape Loader Twitter RSS

All times are UTC+03:00




Post new topic  Reply to topic  [ 27 posts ]  Go to page 1 2 Next
Author Message
 Post subject: MADL2023
PostPosted: 27 Jul 2022, 12:14 
Offline

Joined: 18 May 2016, 19:55
Posts: 426
MADL2023, це розробка, яка є логічним продовженням розробки MADL2021 ( viewtopic.php?f=20&t=394#p5295 ), тому якщо ви вперше стикаєтеся з цією розробкою, рекомендую ознайомитись (хоча б приблизно), з тим що з себе уявляє MADL2021 ( viewtopic.php?f=20&t=394#p5295 ).
Також обов'язково ознайомитись з останнім повідомленням теми MADL2021 ( viewtopic.php?f=20&t=394#p5648 )


Top
   
 Post subject: Re: MADL2023
PostPosted: 27 Jul 2022, 12:28 
Offline

Joined: 18 May 2016, 19:55
Posts: 426
Спроби достукатись до Zelya не увінчалися успіхом. :-( Він з якихось причин не відвідує форум. Хотів йому задати декілька питань, з приводу ведення теми “MADL2023”, тобто як це зробити краще та які обмеження і т. д. Тому створюю тему та буду вести її так як це бачу я. А бачу це я наступним чином.

В тему буде публікуватись повні архіви MADL2023, незалежно від ступеня їхньої готовності. Тобто такі собі “щоденні компіляції” або ж бета-версії. Звісно, вони будуть працездатні, але все те що в них нове, - буде “сире”. Потім буде дороблятись те що “сире” та з'являтись, щось нове “сире” і т.д. З документацією та з обробкою помилок я не буду дуже поспішати, хоча те, що вже явно готове, буде документуватись дуже гарно. Сам стиль документації на відміну від MADL2021 буде змінено, як саме, це ви побачите в архівах.
Архіви будуть розміром приблизно до 1 мегабайту. Повторюсь, що кожен архів буде повноцінний, тобто для “оновлення” MADL2023, потрібно видалити попередні бета-версію MADL2023, завантажити з форуму та розпакувати нову.

Якщо адміністрації форуму така “картина” не сподобається, тобто десятки а то й сотні архівів, що будуть загальним розміром десятки або навіть й сотні мегабайтів, можна буде ті всі попередні архіви перепаковувати в один архів, а поодинокі бета-версії видалити. Звісно розмір одного архіву буде до одного мегабайта, при тому що у архіві буде десятки або навіть й сотні бета-версій. Можливо від адміністрації форуму є інші пропозиції.


Top
   
 Post subject: Re: MADL2023
PostPosted: 27 Jul 2022, 13:28 
Offline

Joined: 18 May 2016, 19:55
Posts: 426
Можливості останньої бета-версії MADL2023, яка буде викладена на форум, будуть описані в тому повідомлені де викладний архів та в самому файлі архіву MADL2023\History.txt. Розробка MADL2023 буде полягати у тому, що декомпільований файл гри “ЛабиринтСАС-2018”, (для початку декомпільований в MD01) поступово буде перетворюватись вручну, під можливості останньої викладеної версії MADL2023. Тобто, спочатку гра “ЛабиринтСАС-2018” буде декомпільована в МД01, далі по мірі доробки, з'явиться МД03(”PROCEDURE”) і відповідно гра буде перетворена під можливості МД03 (”PROCEDURE”), пізніше версії МД04 (”VARByte”), МД05(”VARWord”) і т.д.
По архівам викладеним на форумі можна спостерігати перетворення декомпілюваного файлу гри “ЛабиринтСАС-2018”, під можливості останньої бета-версії MADL2023. Ну й звісно при бажанні можна використовувати ці можливості, так як в кожному архіві декомпільована версія гри, буде звісно, працездатна. Нехай “сира”, але працездатна.


Top
   
 Post subject: Re: MADL2023
PostPosted: 27 Jul 2022, 13:36 
Offline

Joined: 18 May 2016, 19:55
Posts: 426
Тепер більш суттєво.
MADL2023 буде уявляти з себе модулі для FPC, тобто файли - *.a, *.o, *.ppu. Від модулів *.dll відмовляюсь, так як, виявилось неможливим скомпілювати *.dll модулі лише один раз, щоб більше в них не лізти для усіляких доробок! Тому звісно, відмовитись від використання FPC буде неможливо взагалі й ніколи, як мною колись планувалось. До того ж MADL2023 влаштований так, що FPC буде працювати як “двигун” для подальшого компілювання коду КР580. Тобто МД03 та подальші частини MADL2023 генерують файл який повинен бути скомпільований FPC та запущений для подальшої компіляції.

Тих кого зацікавила MADL2021, в перших версіях MADL2023 нічого цікавого не побачать. Тобто з початку на форум будуть викладені МД00 та МД01 вже як модулі FPC (тобто файли - *.a, *.o, *.ppu). Далі МД02, який призначений лише для “відсіювання” зайвих процедур та даних коду КР580. Далі МД03 який генерує файл для МД02, для подальшої “прокрутки”.
Більш суттєве пояснення усього буде, як то кажуть — по-ходу діла!

Прошу звернути увагу, що подібним підходом по викладування бета-версій-по-ходу, я раніше не займався, тому можливі різні, як то кажуть трабли. Сенс такого підходу в тому, що MADL так влаштований що він одночасно — завжди_готовий_і_ніколи_не_готовий.


Top
   
 Post subject: Re: MADL2023
PostPosted: 27 Jul 2022, 14:44 
Offline

Joined: 18 May 2016, 19:55
Posts: 426
Можливо знайдуться такі користувачі, яким не знайом MADL2021, тому з урахуванням цього, буду дещо повторювати, по можливості коротко.
Для початку скажу, що середовище MADL2023 призначене для користувачів для любителів паскале-подібних середовищ програмування.
Для того щоб працювати з MADL2023 потрібен FPC (версії 2.6.0), завантажити можна звідси http://forumstatic.ru/files/0010/2b/7f/38977.7z або з https://www.freepascal.org/ , якусь іншу версію, тому що FPC версії 2.6.0 на freepascal.org вже немає. Модулі MADL2023 (тобто файли - *.a, *.o, *.ppu) скомпільовані для FPC версії 2.6.0, але вони повинні нормально працювати й в інших версіях FPC. Якщо по якихось причинах модулі не працюють в встановленій у вас версії FPC, напишіть про це сюди в тему з вказанням версії FPC, спробую допомогти, скомпілювати модулі саме для тієї версії, що встановлена у вас. З іншими середовищами програмування, відмінними від FPC, наприклад такими як Delphi, модулі MADL2023 працювати не будуть! Ну звісно окрім середовищ, які можуть використовувати модулі FPC (тобто файли - *.a, *.o, *.ppu). Можливо використовувати середовище Lazarus 1.8 (Lazarus 2.2) та скоріш за все будь які інші версії Lazaru, які по суті використовують FPC, але я не сильно розбирався в цьому. Хто захоче розібратись, думаю це не складно. :-)

Якщо кому вкрай необхідно користуватись MADL2023 в середовищі Delphi, така можливість є. Для цього необхідно самостійно з допомогою FPC створити з модулів MADL2023, - DLL-файл, який можна буде використовувати в Delphi. На усіляких тонкощах стосовно цього, я не буду зараз загострювати увагу!

Архів http://forumstatic.ru/files/0010/2b/7f/38977.7z це FPC версії 2.6.0, який був встановлений на диск C:\ з мінімальними налаштуваннями та відразу ж архівований в архів, тобто щось типа самопальна “портабельна” версія FPC 2.6.0 з мінімальними налаштуваннями достатніми для роботи MADL2023.

Якщо кому потрібна інсталяція FPC 2.6.0, пропоную ознайомитись з повідомленням теми “Файловый архив ALS“
( viewtopic.php?f=8&t=401&hilit=%D0%A4%D0 ... +ALS#p5557 )
Також не завадить ознайомитись з усією темою “Файловый архив ALS“ як і з темою “MADL2021” ( viewtopic.php?f=20&t=394 ) особливо з документацією для MADL2021, так як MADL2023 вжеж дуже на нього схожий. :-)

Отже, встановлюємо FPC 2.6.0 на на диск C:\.


Top
   
 Post subject: Re: MADL2023
PostPosted: 28 Jul 2022, 15:30 
Offline

Joined: 18 May 2016, 19:55
Posts: 426
MADL2023_2022-07-28#01:

Каталог “MADL2023”, це основний каталог середовища, по суті може знаходиться де завгодно та називатись як завгодно.
Проект повинен знаходитись в цьому каталозі називатись наприклад Project.dpr, компілюється запуском CompileFPC_RUN_Project.DPR.bat в якому повинно бути вірно вказана рядок виклику FPC та інше.

Каталог MADL2023a, призначений для зберігання інформації, допомоги, додаткових програм для MADL2023 та усього іншого що стосується MADL2023. Знаходитись може будь де, називатись будь як. Файли в каталозі можуть бути перенесені як завгодно або навіть бути видалені.

Завантажено "ЛабиринтСАС-2018(1).lvt" звідси - http://forumstatic.ru/files/0010/2b/7f/89750.7z
Тема viewtopic.php?f=8&t=401&p=5558&hilit=%D ... 2018#p5558

Декомпілювання "ЛабиринтСАС-2018(1).lvt" програмою MADL2021a\_LVTtoMD00M(e)\ з параметром “/C” в Project.dpr

Після декомпіляції зробив деякі виправлення Project.dpr, а саме в uses uMD00u in '_UNIT\uMD00u.pas';

(!) Дивно але КС оригіналу 6fa86a7ec237e9d649b3dab134764458 а якщо його декомпілювати та знову скомпілювати КС = 8c010880b8b457334ec0057e20d3af62
при ще одній повторній декомпіляції-компіляції з 8c010880b8b457334ec0057e20d3af62 знову виходить 8c010880b8b457334ec0057e20d3af62.
Ну тоді 8c010880b8b457334ec0057e20d3af62, розмір якого 8608байт візьму за основу.

Деякі вихідні файли будуть доступні користувачам для редагування, наприклад
C:\MADL2023a\SOURCE\uMD00_AnsiToKOI.pas на випадок потреби коригування конвертування з Ansi в KOI, для внутрішнього імені файлу та для кодування текстів.
Щоб скомпілювати файл uMD00_AnsiToKOI.pas треба його виправити так як вам потрібно, скопіювати в C:\MADL2023\_UNIT\, видалити uMD00_AnsiToKOI.o та uMD00_AnsiToKOI.ppu та запустити компілювання.
Після цього можна з C:\MADL2023\_UNIT\ видалити uMD00_AnsiToKOI.pas , щоб FPC зайвий раз до нього не “цеплялось”.

Файли допомоги по командам поки на перекладі та редагуванні, але можна користуватись допомогою з \MADL2021a\MADL2021doc\.

Відсутні команди віртуальної машини ".MD00u". ВМ взагалі відсутня в MADL2023. У попередньому MADL2021 задумувалось, що колись MADL буде “самостійний” та працювати без FPC. В MADL2023 це відмінено!

Які команди існують MADL2023a дивиться в - \MADL2023a\SOURCE\ uMD00u.pas

Файли допомоги \MADL2023a\MADL2023doc\MD00\
Attachment:
MADL2023_2022-07-28#01.7Z [611.08 KiB]
Downloaded 400 times


Top
   
 Post subject: Re: MADL2023
PostPosted: 29 Jul 2022, 08:19 
Offline

Joined: 18 May 2016, 19:55
Posts: 426
MADL2023_2022-07-29#01:
MD01:
Декомпілювання "ЛабиринтСАС-2018(1).lvt"
програмою MADL2021a\_LVTtoMD01M(e)\ з параметром “/C” в Project.dpr


Виправлено:
uses
uMD01_Types in '_UNIT\uMD01_Types.pas',
uMD01u in 'uMD01u.pas';


Project.dpr та \MADL2023a\Archive\MD01\Project.dpr - декомпіляція в МД01
"ЛабиринтСАС-2018(1).lvt"

Файли допомоги \MADL2023a\MADL2023doc\MD01\

тест звіту компіляції //SetReportMD01TXTinFile(true);
файл звіту компіляції ReportMD01.txt
Attachment:
MADL2023_2022-07-29#01.7Z [585.28 KiB]
Downloaded 400 times


Top
   
 Post subject: Re: MADL2023
PostPosted: 29 Jul 2022, 14:05 
Offline

Joined: 18 May 2016, 19:55
Posts: 426
MADL2023_2022-07-29#02:

MD02 та MD03:
Модулі MD02 та MD03 ще “сирі” та в розробці.
Принцип роботи MD02 та MD03.
Програма написана в MD03 (Project.dpr) генерує в MD02 (Project.TMP) та запускає CompileFPC_RUN_Project.tmp.bat
для подальшої компіляції кода КР580. Сенс цього у “відсіюванні” процедур та даних, які не використовуються в програмі, а також для компіляції процедур в необхідну область пам'яті RAM1 чи то RAM2.
Приклад “пустишка” \MADL2023a\Archive\MD03\Пустишка\
Обробки помилок MD02 та MD03 поки не існує. Та й не відомо чи потрібна обробка помилок в MD02.

Для початку в “пустишку” в основну процедуру BeginPROCEDURE(MainProc);, там де {Код процедури} поміщаю всю
“ЛабиринтСАС-2018”. Потім, “розбиваю” “ЛабиринтСАС-2018” на окремі процедури.


Project.DPR
Відокремлення процедур від інших міток. Правда, в відокремлених процедурах трапляється розмітка даних, але то вже потім.
Дивіться
:TProcedureLV;
BEGINProcedure(
ENDProcedure(
Замінено CALL( на PROC(, це так викликаються мітки розмічені як TprocedureLV;
До речі, CALL( - вони теж можуть викликатись.
START( - вказує процедуру з якої стартується програма.

Запускаємо CompileFPC_RUN_Project.DPR.bat, який компілює та запускає Project.exe.
Project.exe в свою чергу генерує Project.TMP та запускає CompileFPC_RUN_Project.tmp.bat
CompileFPC_RUN_Project.tmp.bat компілює Project.TMP в Project.exe та запускає його.
Надалі компілюється з допомогою МД01 в LVT файл «ЛабиринтСАС-2018.lvt”.

Все поки що «сире» не має ні перевірки на помилки, ні звіту ні якого бісу. :-)
Attachment:
MADL2023_2022-07-29#02.7Z [707.05 KiB]
Downloaded 396 times


Top
   
 Post subject: Re: MADL2023
PostPosted: 30 Jul 2022, 13:05 
Offline

Joined: 18 May 2016, 19:55
Posts: 426
MADL2023_2022-07-30#01:
Project.DPR
Відокремлення міток типу "Goto" від інших міток.
Дивіться
:TLabelGLV;
LabelG(
Attachment:
MADL2023_2022-07-30#01.7Z [732.71 KiB]
Downloaded 394 times


Top
   
 Post subject: Re: MADL2023
PostPosted: 31 Jul 2022, 16:08 
Offline

Joined: 18 May 2016, 19:55
Posts: 426
MADL2023_2022-07-31#01:

Створений модуль _unitGame\uGameDATA.pas для перенесення даних (для зручності).
Відокремлення міток даних (TLabelDataLV) від інших міток.
Процедура CompileDATAgame; - Запускає компіляцію даних.
Процедури ChkCompByte, ChkCompWord, ChkCompArrayByte, ChkCompArrayByteFilled і т.д. компілюють дані типу
Byte, Word, Array of Byte ТІЛЬКИ У ВИПАДКУ ЯКЩО ВОНИ ПОТРІБНІ, ТОБТО ВИКОРИСТОВУЮТЬСЯ В ПРОГРАМІ.
Опис (документація) пізніше.
В _unitGame\uGameDATA.pas в Interface підключений модуль uMD03_TLabelDataLV — це тимчасово!
Усі доступні процедури будуть виведені в uMD02u.pas та uMD03u.pas та описані (документовані).
uMD02u.pas та uMD03u.pas будуть доступні користувачам.
В найближчій час MD03 буду завершувати доводити до ума, по опису, документації та іншому!
З діагностикою та виведенням помилок в MD02 та MD03 — велике питання — чи потрібно воно саме в цих частинах ?!

Реалізація TByteLV, TWordLV, TArrayByteLV, TArrayWordLV, TSpriteLV і т .д., - буде в MD04! Бо я зрозумів, що в MD03 буде зайве.
Attachment:
MADL2023_2022-07-31#01.7Z [745.65 KiB]
Downloaded 397 times


Top
   
 Post subject: Re: MADL2023
PostPosted: 01 Aug 2022, 11:08 
Offline

Joined: 18 May 2016, 19:55
Posts: 426
Розглянув уважно МД02. Багато, що “утрясати“ треба, модуль по обробці помилок робити треба, документацію (опис) робити треба і т.д. Це все достатньо довга “пісня”, тому поки “занирюю” в це все! Викладу коли доведу до розуму!


Top
   
 Post subject: Re: MADL2023
PostPosted: 30 Aug 2022, 18:02 
Offline

Joined: 18 May 2016, 19:55
Posts: 426
MADL2023_2022-08-30#01:

Думаю що у цілому довів до розуму МД02 та МД03. :-) Ну якщо щось й залишилось, то дрібниці!
Все ніяк не міг та не можу почати МД04, де повинно б початись саме цікаве, яке все чекає та чекає свого часу.

Ознайомтесь з документацією, - MADL2023a\MADL2023doc\MD03\
Також ознайомтесь з можливими помилками, - MADL2023a\Archive\MD03\Симулювання помилки в MD03\

З приводу виводу помилок компіляції.
Я не думаю, що я врахував усі ситуації в яких можуть виникати помилки та діагностувати їх, щоб видавати інформацію про них. Можуть бути випадки коли програма в МД03, (яка компілюється в МД02 (Project.TMP)) наче б то й компілювалась без помилок, але МД02(Project.TMP) далі компілюватись не може, з-за “битого” (невірно сформованого) файлу Project.TMP. Буду радий якщо хтось буде писати про такі випадки та публікувати на форум код з яким таке відбувається.

А поки напишу застереження, щоб уникнути таких ситуацій.
Як правило таке може відбуватись з мітками-процедурами (TProcedureLV), які використовується в програмі, але ж не визначені або визначені якось неправильно або ж визначені далі в коді ніж потрібно. Уважно почитайте документацію, особливо стосовно застосування таких процедур як Abslt, Forced, LabelProc. По можливості уникайте використання таких процедур стосовно міток-процедурного-типу TProcedureLV. Використання процедури LabelProc взагалі ще ніяк не перевірялось. Теж саме стосується Abslt на данні які не використовується в програмі та ще визначені далі по коду і т.д.

Ну от наче й поки все.
Як бачите, по коду Project.dpr , якщо програмувати в МД03 примітивно та без усяких “фокусів” (з Abslt та ще й процедурного типу), то МД03 цілком придатний для написання програм для ПК-01, як й інші частини МАДЛу, - МД00, МД01, МД02.

Примітка. Я от щойно подумав, не виключено, що мітки-процедури (TProcedureLV) надалі будуть відмінено в Abslt. Та й процедура LabelProc теж може бути відмінено.
Attachment:
MADL2023_2022-08-30#01.7Z [827.93 KiB]
Downloaded 384 times


Top
   
 Post subject: Re: MADL2023
PostPosted: 08 Sep 2022, 16:58 
Offline

Joined: 18 May 2016, 19:55
Posts: 426
От і “приплив”!.... :-(
МАДЛ пишу в Дельфі 7, і в ньому все працює гаразд!
Сьогодні хотів викласти чергову версію МАДЛу скомпілювавши ФПС як я роблю зазвичай, але ж ФПС не хоче компілювати і “підвішується” незрозуміло чому! Тобто без виводу про помилку та без якихось інших пояснень або “натяків”.
Компілює наче усі файли нормально (хоча ще більш суттєво я ще не перевіряв), а от коли доходить до компіляції uGameDATA.pas - “вішається”. В цьому файлі наче нічого немає дивного, та я й в ньому не дуже й там щось і “смикав”, але ж все таки ... Не хоче ФПС компілювати, - от і все! :-(
Перше що мені прийшло в голову це довгі рядки більш ніж 255 символів, Дельфі таке “витримує” нормально, а ФПС наче, - ні! “Пробігся” по файлу, розбив такі рядки, - не допомогло! Потім наче б то пригадав, що може все такі обмеження ФПС в 128 символів в рядку, звідки це я взяв навіть не знаю, але й це не допомогло. :-( Спробую ще інші версії компілятора ФПС, та подивитись може ще якісь файли чомусь не компілює, бо якщо я не зрозумію у чому причина, ну хоч закидуй цей проект нафіг! :-(
Повертатись до ДЛЛ-модулів не хочу! Бібліотеки Дельфі7 *.dcu не можливо використовувати чомусь без вихідного коду, тобто файлів *.PAS. Вихідний код розповсюджувати не хочу з певних причин! От такі справи, “малята” :-(
Може у кого які думки та пропозиції є з цього приводу ?

Колись були думки та спроби написати компілятор коду КР580 з так би мовити з “супер”-можливостями, з оперативною пам'яттю в гігабайти та доступом до диску, але з кодами все таки КР580. Думав це було б цікаво при тому усьому що МАДЛ писався б на тих кодах КР580 і був би відкритий вихідний код! Наче б то, правильніше й не придумаєш, що сам МАДЛ писаний на КР580, нехай навіть з цей КР580 “супер”-можливостями, але ж все таки.
Потім я тільки уявив скільки усякої мороки з цим усім буде, - викинув ідею в “смітник”!

Далі була ідея свою 32-бітну “крутилку” написати з потрібними командами, а на ній МАДЛ, але ж повільності робити МАДЛу на такій “крутилці” була б разів у п'ять як мінімум менше! Та й навіщо було “лісапед” вигадувати, якщо так можна й на ФПС писати. І от воно що вийшло! :-(

Написати МАДЛ на ФАСМ — ну тут взагалі “завал”! Немає опису (та/або прикладів) навіть базових команд робити з файлами та запуску інших програм, типа BlockRead, BlockWrite, WinExec і т.д. Ну хіба що під “Колібрі” можна б було спробувати, там документація хоч є по функціям “Колібрі” :-) - але якось це все...

Коротше, біс його знає буду щось пробувати робити по налагоджуванню того путі по якому йду зараз, якщо нічого не вийде — закину знову на роки... а може вже й назавжди! :-(


Top
   
 Post subject: Re: MADL2023
PostPosted: 08 Sep 2022, 17:25 
Offline

Joined: 18 May 2016, 19:55
Posts: 426
Спробував встановити FPC 3.0.4 повну версію.
І ось що він мені каже, але ж мені від цього ні краплі не легше :-(
В дельфі7 то все гаразд!
Quote:
Free Pascal Compiler version 3.0.4 [2017/12/03] for i386
Copyright (c) 1993-2017 by Florian Klaempfl and others
Target OS: Win32 for i386
Compiling Project.DPR
Compiling _UNIT\uMD03_Error.pas
Compiling _UNIT\uMD03_Main.pas
Compiling _UNIT\uMD03_exMD02.pas
Compiling _UNIT\uMD03_Base.pas
Compiling _UNIT\uBYTElv.pas
Compiling _UNIT\uRegisters.pas
Compiling _UNIT\uMD03u.pas
uMD03u.pas(1410,25) Error: function header doesn't match the previous declaration "VarArrayByte_RAM2(var TLabelDataLV;var {Open} Array Of Byte);"
uMD03u.pas(1415) Fatal: There were 1 errors compiling module, stopping
Fatal: Compilation aborted
Error: c:\FPC\3.0.4\bin\i386-win32\ppc386.exe returned an error exitcode
В FPC 3.2.2 — теж саме!
Quote:
Free Pascal Compiler version 3.2.2 [2022/01/02] for i386
Copyright (c) 1993-2021 by Florian Klaempfl and others
Target OS: Win32 for i386
Compiling Project.DPR
Compiling _UNIT\uMD00_Types.pas
Compiling _UNIT\uMD00_WinExec.pas
uMD00_WinExec.pas(10,52) Warning: Symbol "WinExec" is deprecated
uMD00_WinExec.pas(11,82) Warning: Symbol "WinExec" is deprecated
Compiling _UNIT\uMD00_SStr.pas
Compiling _UNIT\uMD03_Types.pas
Compiling _UNIT\uMD03_TableCOM.pas
Compiling _UNIT\uMD03_Section.pas
Compiling _UNIT\uMD03_Section_AddSect.pas
Compiling _UNIT\uMD03_Error.pas
Compiling _UNIT\uMD03_Main.pas
Compiling _UNIT\uMD03_exMD02.pas
Compiling _UNIT\uMD03_exMD00.pas
Compiling _UNIT\uMD03_exMD01.pas
Compiling _UNIT\uMD03_Base.pas
Compiling _UNIT\uBYTElv.pas
Compiling _UNIT\uRegisters.pas
Compiling _UNIT\uMD03u.pas
uMD03u.pas(1410,25) Error: function header doesn't match the previous declaration "VarArrayByte_RAM2(var TLabelDataLV;var {Open} Array Of Byte);"
uMD03u.pas(1415) Fatal: There were 1 errors compiling module, stopping
Fatal: Compilation aborted
Error: c:\FPC\3.2.2\bin\i386-win32\ppc386.exe returned an error exitcode
Розчарував мене FPC, ой як розчарував!
Не знаю навіть що й далі, та й думок ніяких немає з цього приводу!


Top
   
 Post subject: Re: MADL2023
PostPosted: 09 Sep 2022, 11:27 
Offline

Joined: 18 May 2016, 19:55
Posts: 426
В зв'язку з неможливістю компілювати МАДЛ компілятором FPC, я відмовляюсь від використання FPC. Надалі МАДЛ буде компілюватись в модулі Delphi (тобто в файли DCU).
В архіві будуть модулі для декількох версій Delphi, а саме, для версій Delphi 5, 6, 7, 10.
Якщо потрібні модулі під інші версії Delphi, напишіть, можна розглянути.
Модулі для версій нижче ніж Delphi 5, скомпілювати неможливо, за відсутності в них можливості компілювати Procedure-Overload.
Більш детальніше по цій темі, див. MADL2023a\MADL2023doc\DelphiCompilers\Readme.txt
Також ознайомимось з каталогом MADL2023a\MADL2023doc\MD03доп01\
Attachment:
MADL2023_2022-09-09#01.7Z [777.22 KiB]
Downloaded 376 times


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 27 posts ]  Go to page 1 2 Next

Forum Games WEB Tape Loader Twitter RSS

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 5 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited